Träningshelg i Agility.. 25 & 26 okt 2008

Jag verkligen älskar detta så kul är det!!!
Wow vilken helg vi har haft jag och Milo.
Har varit på Bialitt hela helgen och haft 2 hela dagar med agility
för Linda & Magnus =)

Älskar verkligen detta och blir nog snart besatt tror jag *ler*
Kul och se att man hela tiden gör framsteg oxå.
Milo är en riktig klippa som står ut med sin matte som handlar konstigt,
flaxar med armarna, springer runt som en köttbulle och emellanåt ligger
pladask på backen.. Men vad gör man inte..


tjockis = JAG VET !!!! haha

Vi har tränat framför & bakombyten, blindbyten, you name it..
Kört olika kombinationer, banor och annat knep å knåp som dom pillemojat ihop
åt oss. Men det är så roligt, såååååååååå ROLIGT.

Mer agility till folket !! Alla borde prova detta !!!

Milo kör slalom,,, matte går som en väldigt böjd banan...


Ooooo ja sen var det vädret.... I går sken solen, det var varmt och skönt och
man kunde inte begära så mkt mer, blåste lite, men om vi nu tänker på att vi
är i skåne så kan vi lika gärna säga att det var vindstilla *nästan* hehe
MEN idag fick vi motsatsen till gårdagen...
Det har regnat och regnat och regnat och för omväxlings skull, så har det regnat lite
till,,, UNDERBART !!! Men inte ens det kunde ta vårat humör å glädjen från denna
sport. Agility i ur och skur, - that is the shit,,, man bara älskar det helt enkelt.

Milo i hoppartagen

Åhh han är så vacker min lilla prins <3

Nu sitter jag här vid datorn under en filt med en kopp te och njuter.
Milo ligger i sängen raklång och sover som en bebis, han är så trött, men
väldigt nöjd med livet. kan ju inte va annat när han nu fått träna en massa,
ätit  MÅNGA köttbullar å annat gott smask, flörtat med tjejerna å
en och annan pojke, ja lite småbög är han faktiskt *ler*
å nu ligger å sussar sött på mattes kudde <3 i love that dog !!!

Tack å hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0