Den fulländade familjen

Vi blev under hösten stormförälskade, det fanns ingen återvändo.
En underbar man kom in i mitt liv, vände upp och ner på allt, till
det bättre. (läs till de bästa, aldrig haft det så bra)
Jag slutade på hästjobbet för att satsa på mig själv och hundarna,
tillsammans med Mannen i mitt liv <3 Anders & hans hund Ozzy.

I februari 2010 flyttade vi in hos dom i Landskrona och det är det bästa
jag någonsin gjort. Anders har verkligen allt man kan önska sig.
Den äkta drömprinsen, att han jobbat som hundförare innan gör inte saken
ett dugg sämre, det är ju det jag drömt om.
En kille som brinner för hundar lika mkt som jag gör och delar det intresset.
För hundar är inte bara en hobby, det är en livsstil.

Jag & Anders


Ozzy



Aldrig varit så lycklig och blir bara mer å mer kär för varje dag.

//E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0