Raaaaaaaaaabies !!!!

Milo har fått rabies, aaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

                   

Nejdå men han har fått svar på sitt blodprov och han hade gott om
antikroppar och kan nu resa utomlands, ja inte på egen tass inte, jag följer ju såklart med ;)

Så nu ska utställningar i Danmark planeras, eller ja, jag låter Karin stå för
planerandet å sen kidnappar ja henne som chaufför å så får hon ju givetvis ta med
någon egen hund oxå.. Är ju ändå hon som planerar å jag som glider med på ett bananskal.
Mutar in mig med bensinpengar och ett mkt trevligt sällskap, för de e ja om ja själv får säga det.

Eller vad säger du Karin, en kommentar på detta vore ju kul ;) hahahahaha!!

Jag får väl tillägna detta inlägg till min underbara vän.

Träffade Karin, kennel Coolmix för några år sedan, på Malmö int där jag ställde ut Milo.
Fattade tyckte för denna underbara människa ögonblickligen.
Hon är käck, härlig, underbar, hjälpsam, finns alltid där, en solstråle i alla väder
och man mår bara bra i hennes närhet.
Hon tog med mig ut på träningar å utställningar och har lärt mig massor.
Hon fanns där och stöttade mig när jag hade det jobbigt, peppade mig att ta nya
tag och fortsätta framåt. Det som inte tar död på en gör en starkare!!

Hon är en fantastisk människa och har en stark personlighet, jag ser upp till henne.
Hon är en av dom finaste människor jag känner och är så glad att ha henne
som min vän.

Mycket roligt har vi haft på våra resor och andra tokigheter vi haft för oss
och jag ser fram emot dom kommande åren av skratt, glädje och galenskap!!

                    

Hon förtjänar det bästa här i världen och jag hoppas att jag någon gång
kan ge något tillbaka till henne som visar hur uppskattad hon är och att jag är
henne evigt tacksam för att hon är min vän som ställer upp i vått och torrt.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0