Fart och Fläkt =)

Herregud säger jag bara!!!!

Igår hängde jag och Milo med Karin och Kiwi till en ny Agilitykurs för Linda & Magnus =)
Jag vet inte när vi hade så kul senast!!!????
Å vad mycket man fick lära sig!!!!
Vi fick börja från början, direkt med rätt handling och lägga dom rätta grunderna.
Varje ekipage fick den hjälp dom behövde och vi körde en och en hela tiden,
medan dom andra tittade på.
Man lärde sig sååååå OTROLIGT mycket!!!
Lärde mig mer igår, än vad jag gjorde dom gångerna jag var på den andra kursen =)
Å Milo, min Milo <3 Han är ju en naturbegåvning, fattar hur snabbt som helst och
verkligen älskar det. Men vem gillar inte fart och fläkt =)
På slutet fick jag köra med Lindas Nova, Milo va klar för dagen å va helt slut ;)
Satan vad hon va snabb och vad nyttigt det var att få springa med en erfaren hund.
Å springa, det fick jag vill jag lova, hahahaha =O)

Jag har fått blodad tand ordentligt!!! Detta är verkligen något jag vill hålla på med !!
I LOVE IT =)

Lääääääängtar till nästa gång <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0