Utställning Hässleholm

Uppe med tuppen fick vi vara även denna dag.
Min älskade även han för jag har ju som sagt lokalsinne som en guldfisk
så han fick snällt följa med och köra =)

Det va ganska rörigt måste jag säga och ljudligt å livat värre men jag tyckte
lilla Diva skötte sig väldigt bra för att va första gången och komma in till den
cirkusen =) Vi hade sällskap av Karin & Lars Coolmix kennel och deras lilla Mirre.

Mirre gick i 4-6 mån och blev 3a i sin klass, hon va så duktig å oberörd, härlig liten tjej.

Diva gick i 6-9 mån hon vann sin klass å blev bästa tik å sen BIM med en
härlig kritik, kan inte vara annat än nöjd med henne.

BIR blev Shellricks Picasso en härlig blå hane som sedan även blev Big 3a =) Grattis

                

Dags att lägga matte i hårdträning.... HAhaha
Synd Diva blev störd annars kunde det blivit ett fint foto på de vinnande
paret =)

Foto: Ann-Charlotte Lagergren

Nästa helg är det inoff i Gryttinge som gäller, denna gången i Ridhus =)

Ha de gott


Kommentarer
Postat av: Gittan

Grattis igen!

Synd att inte fokus var på matte, då hade bilden blivit kanon, men jag tycker ni är jättefina ändå!

Tummar hålles på lördag igen!!

//Gittan

2011-03-01 @ 18:51:50
URL: http://www.lyckoshellans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0