Drömmarna slog in!!!!


Jag är så lycklig så jag känner mig sprickfärdig!!! Kommer på mig själv med att stå som ett fån med världens smile :0) ÄNTLIGEN!!!!!

Den 28 april börjar jag på Solstadens Smådjursklinik som djurvårdare!!!!!

Jag får konstant nypa mig i armen för att förstå att det inte bara är en dröm!!

Det är min dröm men jag får LEVA min dröm!!!! Aaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Å inte nog med detta!!
I maj är jag tillbaka hos Anna Nähl & Hundkuranten, läser vidare & fördjupar mig inom friskvården för hund!!
Så 2015 kan jag titulera mig Cert. Friskvårdsterapeut & Diplomerad Hundmassör!!!


Lycka!!!!!

❤️



Kommentarer
Postat av: Sandra

Massor med grattis vännen!

Svar: Stort TACK finaste du <3
Erica, Milo & Diva <3

2014-04-27 @ 09:08:15
URL: http://sandranyman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0