En tripp till värmlandsskogarna :0)

I onsdags packade vi bilen & drog upp till Värmland, jag å pälsklingarna.
Så härligt att äntligen få träffa familj & vänner igen.
Blev en kort visit så hann inte träffa alla som man hade önskat.
Men vi är ju snart kanske värmlandsbor igen om nu drömmen kan slå in :)


I torsdags så var det då intervju hos 
Solstadens Smådjursklinik.
Nerverna utanpå kroppen...
Hur många gånger i livet är man på intervju på sitt drömjobb lixom..
Det kändes iallafall bra & vi pratade länge å skrattade gott. 
Det är bara att hålla tummar, tår & tassar att det äntligen är min tur!!

Efter det så träffade jag Janina & hon fick sin älskade sadel som jag hämtat i Malmö åt henne :)
Vi drog ner på stan & käkade middag på Alfie's mmmmmmm mums!!
Oxfilé, fläskfilé & kycklingfilé med olika såser & potatisgratäng till.

Fredagen va det pyssel med hundar & en sväng till morfar & Hjördis.
Valparna är helt otroliga, så glada, mysiga & sociala. Handikappsrampen var väldans häftig & dom sprang upp å ner å busade.

På lördagen så kom mormor, Stig & Göran vid lunch å vi festade på pannkakor ;)
Alla hundarna är som tokiga så fort dom träffar dom. Å så fick dom såklart godispeng av Göran.
 På em så kom Viveka & Bernt å hade några av sina med sig.
Å det var full rulle där hemma.
Å på kvällen kom Lina förbi å käkade & det var valpmys för hela slanten :)

Igår så var det dags att åka hem igen, förhoppningsvis så ringer dom & säger att tjänsten är min å då är jag tillbaka fortare än ni hinner blinka ;)
Stannade till hos Johnny på hemvägen & tjejerna fick komma ut å busa.
Blev bjuden på fika & gudomligt god mat. Mycket trevligt!!
Med full mage körde vi sen hem.
Plockade upp en ovälkommen liftare efter vägen, huvudvärk å i natt var migränen ett faktum.
För mkt på en gång antar jag.

Annars gick resan bra, småttingarna är så duktiga, dom gnagar ben å sover i buren med sin krokodil.

❤️



Kommentarer
Postat av: Mamma

Håller tummar å tår för att jobbet ska bli ditt ! Pussar å kramar <3

Svar: Tack älskade mamma <3
Erica, Milo & Diva <3

2014-04-01 @ 08:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0