Int Utst Malmö 21/3 2010



 
Domare: Oksana Vertinska
Milo fick en 1a kv & blev reserv i kk
 

Ohh va härligt det va att äntligen få äntra utställningsringen efter
precis ett års frånvaro.
Men hua va nervös jag var, samma plats, malmö mässhallar.
Å i år fick ja köra dit helt själv, ja va livrädd för att inte
hitta dit, ja och mitt fantastiska likalsinne. Ibland funderar
jag på om ja inte är släkt med en guldfisk  hehe.
Med lite peppning från älsklingen så åkte jag i alla fall.
Å tro det eller ej men ja hittade direkt!!
Mega stolt var jag över mitt framsteg.

Jag älskar ju verkligen detta, alla förberedelser,
hela utställningsdagen, träffa alla hundbitna härliga människor som delar
kärleken till denna underbara ras. Ja det va en härlig dag!!

Å de va så mysigt å träffa ALLA igen, de va så länge sen.
J frågade va fan ja hade gjort, gått ner i vikt eller??
Hade inte du hälsat så hade ja inte känt igen dej eller
hälsat på dej heller, haha. Så gulligt ;)

Inte tränat med Milo på evigheter, men han går som en klocka.
Står som en prins å tittar på sin matte. (Han försöker egentligen
hypnotisera mig att ge honom fler köttbullar) Haha
Han fick en 1a å blev reserv (5a) i sin klass.
Jag är ändå jättenöjd för han sköter sig så himla bra.

Å grattis till Karin som fick CK på sitt nytillskott ;)

Kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0