Vi har fått hem en liten prinsessa !!!

Äntligen log lyckan mot oss och min dröm gick i uppfyllelse.
En trefärgad tik med helkrage såg dagens ljus på
kennel Lyckoshellans!! Å hon blev min

Här är hon Lyckoshellans Holy Hallelujah "Diva"

 



 








Alla foton tagna av Gittan Elf.


Hon är en riktig liten goding, framåt å busig, mysig å alldeles underbar!!

Stort TACK till dig Gittan för denna underbara tikvalp.
Jag är så glad och lycklig ända in i själen,
ja menar titta bara på henne, hon går rakt in i hjärtat våran lilla prinsessa.

I skrivandets stund springer hon runt med sitt mjukislejon i munnen
å stylar för Milo =)

//E


Kommentarer
Postat av: Linda

grattis till nytillskottet!

Ett varningens ord bara: Om de ser ut som prinsessor så uppför de sig i regel som något annat. TRO MIG! =)

2010-10-28 @ 19:08:10
URL: http://www.stormstjarnanskennel.se
Postat av: Gittan

Underbart att hon fick flytta till dig Erica, hon kommer att bli behandlad som den lilla Diva hon är!

Stackars Milo och Nemo, som har fått en liten Diva att konkurera med L!

//Gittan

2010-10-28 @ 20:31:06
URL: http://www.lyckoshellans.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0